Foto zdroj: Karlovarský kraj
Karlovy Vary

Karlovarský kraj - Ve dnech 23.-25. ledna 2024 se na Výstavišti Flora v Olomouci konal 11. ročník Mezinárodního veletrhu fiktivních firem. Tato akce přinesla žákům z 3.A a 3.Z ze Střední školy logistické v Dalovicích nejen možnost obchodování, ale také příležitost reprezentovat své vlastní značky, produkty a služby.

Zástupci jednotlivých fiktivních firem se připravili velmi pečlivě. Vytvořili vlastní webové stránky, vizitky, katalogy a letáky v českém i anglickém jazyce. Na stáncích nabízeli své vlastní produkty a obchodovali s mezinárodními fiktivními firmami. Zvládli komunikovat v angličtině a zdokonalili své organizační dovednosti. 

A zde jsou výsledky jednotlivých fiktivních firem:             
Colorum - 1. místo v kategorii Nejlepší logo firmy             
Freshkix - 2. místo v kategorii Videospot firmy    
Exotic Spices - 2. místo v kategorii Nejlepší webové stránky firmy             
Heavenly Home - 3. místo v kategorii Nejlepší obchodní plán      
Wrappoholic - 1. místo v kategorii Nejlepší obchodník, 1. místo Nejlepší obchodní stánek veletrhu 2. místo Nejlepší prezentace firmy, 3. místo Nejlepší reprezentant firmy (Lukáš Mutínský), 3. místo Nejlepší reprezentantka firmy (Eliška Dlugošová).     

Účast na veletrhru byla skvělou příležitostí pro žáky, kterým pomohla v dalším rozvoji dovedností a zisku cenných zkušeností v oblasti podnikání a komunikace. Fiktivní firma Wrappoholic se stala vítězem v několika kategoriích a může tak být obrovskou inspirací pro ostatní žáky.  

Gratulace patří nejen všem účastníkům, ale také vyučujícím, kteří se věnují jejich přípravě. 

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru