Foto: Karlovarský kraj
Karlovy Vary

Karlovarský kraj - V neděli 15. prosince 2024 začne na železnici platit nový jízdní řád. Rozsah regionální dopravy, které zajišťují České dráhy v Karlovarském kraji, zůstane na podobné úrovni jako v současném grafikonu, navíc bude nasazeno několik sezónních vlaků. Po roce dojde k obnovení přímého spojení spěšnými vlaky mezi Chebem a Norimberkem a jejich navázání v Chebu na rychlíky od Karlových Varů. Nový jízdní řád bude platit do 13. prosince 2025.

Změny na jednotlivých linkách ČD v Karlovarském kraji:

Trať 140 Cheb – Karlovy Vary – Chomutov
V souvislosti s dostatečným počtem cestujících využívajících zastávku Karlovy Vary-Dvory budou v této zastávce stavět vlaky bez nutnosti dávat znamení.

Trať 144 Nová Role – Loket 
Karlovarský kraj od 15. prosince 2024 neobjednává osobní dopravu v úseku Loket – Loket předměstí.

Trať 148 Cheb – Aš – Hranice v Čechách / Selb-Plößberg
Na žádost objednatele bude doplněn nový pár vlaků Cheb – Aš město a zpět v pracovní dny do 30. června. Z Chebu bude odjíždět do Aše města v 17:06 a zpět z Aše města do Chebu pojede v 18:40.
Mezi stanicemi Aš a Aš město bude zrušen samoobslužný systém odbavení pro cestující. Vlaky zde budou doprovázeny vlakvedoucím.

Trať 178 Cheb – Mariánské Lázně – Plzeň
O víkendech v období od 5. dubna do 28. září budou na žádost objednatele zavedeny tři páry nových vlaků v úseku Cheb – Mariánské Lázně a zpět. Z Chebu budou odjíždět v 7:59, 14:09 a 16:00, zpět z Mariánských Lázní v 9:19, 15:19 a 17:19.
Vlak Os 7371 nově pojede o hodinu dříve (tj. z Chebu už v 18:09). Díky tomuto časovému posunu vznikne přímé spojení Klášterec nad Ohří – Mariánské Lázně s vhodnější polohou pro cestující jedoucí do zastávek mezi Chebem a Mariánskými Lázněmi, kde spěšné vlaky a rychlíky nestaví.

Trať 179 Cheb – Schirnding
S platností od 15. prosince začnou spěšné vlaky na této trati znovu jezdit přímo z Chebu až do Norimberku. V jízdním řádu 2024 jezdily v úseku z Chebu do Marktredwitz, kde bylo nutné přestoupit do jiné soupravy. Důvodem byly stavební práce ve stanici Marktredwitz.

U ostatních tratí dochází pouze k minutovým úpravám časových poloh tak, aby byly zachovány přípojové vazby.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru