Karlovy Vary - Od pondělí 20. dubna mají všechny úřady obnovit činnost všech svých agend. Zároveň ale musí zajistit činnosti orgánu tak, aby případné karanténní opatření vůči části zaměstnanců neohrozilo akceschopnost orgánu, například střídáním oddělených skupin zaměstnanců.
Pro Magistrát města Karlovy Vary to znamená, že od pondělí bude možné vyřizovat všechny věci, které doposud nebylo možné, včetně řidičských průkazů, registru vozidel, občanských průkazů a podobně.
To vše ale za dodržení přísných podmínek nouzového stavu a mimořádných opatření, a také s menší kapacitou než před vyhlášením nouzového stavu. To znamená, že počet pracovišť a rychlost odbavení budou nutně omezené.
Proto apelujeme na všechny, kdo potřebují své záležitosti vyřídit:
- Cokoliv lze vyřídit bez osobní účasti, například zasláním datovou schránkou, e-mailem, telefonicky, určitě využijte tuto možnost.
- Pokud je Vaše osobní přítomnost nutná, počítejte prosím s tím, že může vyžadovat více času než obvykle, že bude nutné dodržovat rozestupy, používat ochranné prostředky a obecně dodržovat všechna stávající pravidla mimořádných opatření.
- Pokud můžete, před návštěvou magistrátu kontaktujte úředníky magistrátu telefonicky, případně prostřednictvím telefonní ústředny 353 151 111, a domluvte se na nejlepším postupu a času návštěvy.