Plzeň, Karlovarský kraj - Pomoci státu s trasováním lidí s rizikem nakažení covid-19, získat cennou praxi a tu pak zúročit při práci v call centru – hned tři mouchy jednou ranou nabízí skolit call centrum Skupiny ČEZ v Plzni.
Momentálně poptává několik desítek lidí, kteří pomohou mimo jiné také s trasováním, jemuž se operátoři ČEZ věnují již od minulého týdne. Až potřeba trasování odezní, přejdou trasaři na běžnou energetickou agendu a mohou u ČEZ zůstat.
Skupina ČEZ nabídla pomoc státu a uvolnila pro trasování téměř třetinu všech svých operátorů z call center. Nyní poptává dalších zhruba 40 lidí pro svá call centra v Plzni a v Kolíně. Z počátku bude hlavní náplní jejich práce také trasování, během šesti měsíců ale získají plnohodnotné školení a znalosti, aby se mohli později zapojit do běžné agendy call centra Skupiny ČEZ.
„Spousta lidí chce pomáhat, ale zároveň hledají perspektivu dlouhodobé práce, která bude nezávislá na vývoji pandemie covid-19. Proto jsme se rozhodli obojí spojit: zájemci díky trasování získají praxi, kterou mohou následně u nás uplatnit již jako běžní operátoři,“ říká manažer call center ČEZ Josef Raušer.
Příjemné vystupování směrem k zákazníkům, spolehlivost, uživatelská znalost počítače a středoškolské vzdělání, to jsou jediné požadavky na zájemce o práci operátorů.