Kdo je nejlepší osobnost a počin cestovního ruchu Karlovarského kraje? Známe vítěze!
Předávání cen. Foto: Karlovarský kraj
Karlovy Vary

Karlovarský kraj - Cestovní ruch patřil během pandemie koronaviru mezi nejvíce zasažené sektory ekonomiky. Karlovarskému kraji se postupně podařilo přilákat turisty zpět a v první polovině letošního roku přivítal rekordní počet návštěvníků. Za tím stojí obrovská práce a úsilí, jež krajští zástupci ocenili při vyhlášení výsledků 1. ročníku Cen cestovního ruchu Karlovarského kraje. Slavnostním večerem v Mariánských Lázních provázeli manželé Adéla Rožek Elbel a Michal Rožek.

„Naší snahou je upozornit na dopady pandemie, které zcela ochromila stěžejní odvětví našeho regionu a zároveň vyzdvihnout aktivity a činy lidí, kteří se cestovním ruchem zabývají a pomáhají jeho rozvoji. Chceme také s pomocí veřejnosti představit i méně známá místa v Karlovarském kraji, jež si ale pozornost návštěvníků rozhodně zaslouží, a to s důrazem na udržitelný cestovní ruch, který zohledňuje potřeby návštěvníků i obyvatel území,“ uvedla uvolněná zastupitelka pro oblast lázeňství, cestovního ruchu a kreativních průmyslů Markéta Monsportová.

Soutěž byla rozdělena do dvou kategorií – Osobnost cestovního ruchu a Počin cestovního ruchu. O vítězích rozhodla odborná porota složená ze členů Komise lázeňství, cestovního ruchu a UNESCO, Rady Karlovarského kraje a profesních odborníků.

V kategorii Osobnost uspěli:
1. místo Michal Urban, ředitel společnosti MONSTANREGION KRUŠNÉ HORY – ERZGEBIRGE, o.p.s.
2. místo Jiří Richter, majitel a ředitel hotelu Krakonoš
3. místo Jiří Šindelář, ředitel Bečovské botanické zahrady.

Na stupních vítězů se v kategorii Počin umístily:
1. místo Rekonstrukce Císařských lázní,
2. místo Mariánské Lázně – získání statusu klimatických lázní
3. místo Historické krovy – chebský fenomén

Během slavnostního předávání cen bude také na krajských sociálních sítích spuštěna nová kampaň s názvem #ukazkraj zaměřující se právě na cestovní ruch. Cílem je ukázat krásná a netradiční místa v okolí a podpořit tak povědomí a sounáležitost obyvatel s regionem. Zájemci mohou posílat tipy do komentářů na krajských sociálních sítích nebo přidávat fotky svých oblíbených míst na vlastní profil s hashtagem #ukazkraj. Ty nejzajímavější se objeví na krajských sociálních sítích.

Podmínky užití

Texty označené jako (PR) nebo (PI) případně Reklamní sdělení či Sponzorováno jsou placenou inzercí.

Obsah tohoto webu je chráněn autorským zákonem. Přepis, šíření či další zpřístupňování obsahu tohoto webu či jeho části veřejnosti, a to jakýmkoliv způsobem, je bez předchozího souhlasu vydavatele webu výslovně zakázáno.

Za obsah inzerátů nese odpovědnost jejich zadavatel. Redakce se nemusí s obsahem inzerátů ztotožňovat a nenese žádnou odpovědnost za případné škody, které jejich zveřejněním vzniknou.

Nahoru