Karlovarský kraj - Už v tomto týdnu se bude Karlovarský kraj prezentovat prostřednictvím regionální destinační agentury na veletrhu cestovního ruchu v Mnichově. Ještě před zahájením akce pozvali zástupci destinační agentury německá média zaměřená na cestovní ruch, aby se seznámila s atraktivitami našeho regionu. Ten patří mezi oblíbené cíle návštěvníků z Mnichova i jeho okolí.
Na přípravě press tripu spolupracovalo zahraniční zastoupení agentury CzechTourism v Berlíně, které zajistilo účast devíti novinářů.
„Cílem press tripu byla především prezentace lázeňských měst a tradičního lázeňství, mimo jiné v souvislosti s nominací Karlových Varů, Mariánských a Františkových Lázní na Seznam UNESCO. Na tyto aktivity pak navážou přímo na veletrhu prezentace lázeňských lékařů z jednotlivých měst. Novináři během své cesty navštívili například Karlovy Vary, Bečov nad Teplou, Mariánské Lázně, Františkovy Lázně a Cheb,“ popsal Petr Židlický, předseda krajské destinační agentury Živý kraj.
Kromě měst samotných měli představitelé médií možnost prohlédnout si Jan Becher muzeum, hrad a zámek v Bečově i botanickou zahradu či unikátní historické krovy v Chebu.
Výsledky press tripu na sebe nenechaly dlouho čekat a informace o bohaté nabídce kraje se objevily mimo jiné na mnichovském portálu WellSpa Portal zaměřeném na lázeňství a wellnes i v dalších médiích.
Veletrh F.RE.E 2019 Mnichov, který se koná od 20. do 24. února 2019, je jednou z nejvýznamnějších akcí svého druhu v Německu. Každoročně přiláká přes 130 tisíc návštěvníků především z Bavorska. Veletrhu se pravidelně účastní 1 300 vystavovatelů ze 70 zemí.
„Na veletrhu se kraj představí formou bannerů a citylightů, chybět nebude zmiňovaná lékařská prezentace. Navíc jsme do soutěže pořádané organizátory veletrhu zajistili 3 vouchery na pobyt v lázních Jáchymov, Karlovy Vary a Mariánské Lázně. U příležitosti setkání renomované německé CK Geldhauser se zástupci místních cestovních kanceláří, s dopravci a dodavateli budeme nabízet jako speciální lahůdku regionální teplé lázeňské oplatky,“ dodal Petr Židlický.
Destinační agentura hned po prezentaci na veletrhu zintenzivní svou kampaň pro oblast Mnichova, aby lidé při plánování svých výletů a dovolených zamířili právě do našeho regionu.